"הופכים את
האוהל לבית"

אתגר

כאשר שיינדי פנתה אלינו למיתוג, הבנו שאפשר לעשות פה משהו חדש בעולם הפאות.
הרצון והתשוקה שלה להתאים לכל אחת את המראה הטבעי שלה באופן מדויק. הובילו אותנו לייצר מותג ייחודי ושונה בנוף, המבוסס על התובנה שלכל אחת מגיע לזרוח.

פתרון

"מגיע לך לזרוח" הוא המשפט שמלווה אותי מכאן והלאה, הוא התובנה העמוקה ביותר שהובילה אותי לתחום הזה ונותנת לי כוח בכל יום לתת את המקסימום.
כי לכל אחת מגיע להיות יפה ולהרגיש טוב עם עצמה.

קידום ופיתוח
אישי

צוות מסור
ומכיל

מעטפת אנשי
מקצוע

הלוגו החדש מורכב מארבעה חלקים של עיגול שיודעים לעבוד בצורה מודולורית וליצור את האות א' שמרכיבה את ראשי התיבות של שתי המילים: אוהל אשר
וגם דמות שנמצאת בתנועה דינמית ומניפה יד בתנועת ניצחון.
כי זה המהות של אוהל אשר, היכולת לעבוד בצורה גמישה ולהתאים לצרכיו ואתגריו של כל תלמיד ברשת ולגרום לו להתקדם, להצליח, להשתלב.

במסגרת הפתרון שיצרנו לאתגר המותגי, הענקנו שם למערך הדיור על מנת שיעמוד בזכות עצמו ולא יהיה תלוי רק בשם העמותה
בית מאיר – מערך הדיור המיוחד של אוהל אשר
השם 'בית מאיר' מצד אחד משתלב היטב עם שמות הישיבות של המותג
אך מצד שני יודע לעבוד בפני עצמו ולבטא גם בית שמאיר את פניו לדיירים ולקשייהם, כך שיש אחיזה גם בעולם בעלי המוגבלויות החברתיות וגם בעולם החינוכי תורני.
הסלוגן מלווה את מערך הדיור בצמוד ללוגו ומגדיר במדויק את פעילות בית מאיר, אך גם מחבר אותו לאהל אשר על מנת להעניק כוח ועוצמה למותג העל.